söndag 11 augusti 2013

Gokväller:)

Allt gott?

Här är det bra förutom att jag är lite halvt om halvt uttråkad på att stå i köket och ha en liten piska rungandes på axeln....

Skynda, skynda!!!!


Det blev ett avbrott i matlagandet i form av en hårfärgning som Stina kom och hjälpte mig med.

För att få en populär blogg skall man ju visa fina bilder. 
Varsågod här kommer en najsig dagens på mig. 

Kanske, kanske håller jag på att bli lite halvgalen av mitt bokjobb denna sommar. 
Vem vet, det verkar nästan så.....

I morrn blir det en MASSA köksjobb igen sen drar gänget på 
MODEMÄSSAN, tjohooo så skoj! 

Sen Formex 2 dagar. 
Jippijippi skall bli kalaskul! 

Nu blir det soft i soffan här.
Behövligt,
Söndagskram till er:)

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Så himla snygg du är på bilden ;)

Hoppas färgningen blev bra, det påminner mig om att det är dags här med att få lite färg på skallen =)

Kram Mia