lördag 3 augusti 2013

IDAG KÄKAR VI SOCKERÄRTOR



Och njuter av sommaren.

Hörrni, APPLÅD till alla er som besökte oss idag.

Trots värsta värmeböljan ville ni komma och gå runt i våran Smultrongård och fika i trädgården.
Jag trodde nästan, helt ärligt, att vi skulle bli ensamma idag. 

Trots denna böljande sommar har jag sån otrolig inspiration för hösten. 
BlomSandra som jobbade idag och Helena och jag har pratat om att vi är så sugna på att göra om. 
Tror faktiskt att vi "hittat hem" nu. 
Det blir en otroligt spännande höst!!

Så kul att ni kom 

Trots denna böljande sommar har jag sån otrolig inspiration för hösten.
BlomSandra som jobbade idag och Helena och jag har pratat om att vi är så sugna på att göra om.
Tror faktiskt att vi "hittat hem" nu.
Det blir en otroligt spännande höst!!

Tro nu för Guds skull inte att jag längtar till hösten.
Oh no!!!
Men när den väl kommer är den faktiskt välkommen.
Nu trodde vi att det skulle fortsätta vara sol men ack vad vi tydligen bedrog oss.

Skall komma regn.
Är det möjligt?

Det spörs.
Allt gott till DIG.
Kram från mig.




Inga kommentarer: