torsdag 8 augusti 2013

Nu är det väl på tiden igen med tävling




Det var verkligen länge sen sist. 

Ljusen blev ruskigt poppis, så kul när vi tar in nåt nytt att ni gillar det!
Då tar vi och lottar ut ett av de största ljusen helt enkelt, värde 299:-.

Jag skulle väl skrivit ut vilka dofter vi har men det har inte hunnits med. 
Idag var Stina sjuk också så Fabian fick klara sig ensam i kafét. 
Så det blir väl inte många minuter över om man säger så....

Vi har flera olika dofter och dom är helt olika men ack så goda. Ack så otroligt goda till och med.

En doft som jag vet brukar gå hem hos dom allra flesta är doften 

Nytvättat

den doften finns ju hos dom flesta "doftföretag". Så vi gör så att vi lottar ut den doften.

För att deltaga uppger du ditt namn i kommentarsfältet. 

Vill du har extrachans gillar & delar du på fb.

Lördagmorgon meddelas den lycklige;)

Idag har vi som vanligt öppet till kl 18. Och REAN & NYHETERNA slåss om att få plats.

Allt gott vänner. 
Stor kram.

110 kommentarer:

Unknown sa...

Sofie Magnusson :)

Håller alla tummar och tår att det ljuset får pryda mitt hem, plus att jag då har en anledning att åka ut till er Igen! Yay!

Unknown sa...

Dessa är inte bara vackra i alla inredningsstilar, dom doftar underbart. Camilla Johansson

Anonym sa...

Åhh älskar doft ljus mysigt att tända nu på kvällarna.Håller tummar och tår att just jag har turen att få.Lillemor swahn

Ann-Louise sa...

Så fina, vill gärna vinna D))

Filibaba sa...

Linda Nilsson

De är alldeles ljuvliga!

Anonym sa...

Sophie Michelle Persson. Älskar doftljus, och har precis köpt ett litet hus med en öppen spis i. Den öppna spisen är inte godkänd att elda i, men jag tänkte ställa doftljus därinne och mysa till det ändå! =)

sophie_persson@yahoo.com

Anonym sa...

Detta ljus skulle passa som handen i handsken i vårt svart/vita vardagsrum. Vill så gärna vinna det :-) / Mirva Åström Smedjebacken <3

Elise Lindström sa...

Har gillat och delat och hoppas på tur, den doften är min favorit! :)

Suss sa...

Så fina :-) Bra anledning att vinna så vi an ta en tur från Karlskoga igen :-)

Suss sa...

Så fina :-) Bra anledning att vinna så vi an ta en tur från Karlskoga igen :-)

Anonym sa...

Håller alla tummar o tår på lite tur :)
Mvh

Helena Larsson

Linda Ericsson sa...

Låter spännande! Vill gärna vinna!!! :-)

Anonym sa...

Har gillat och delat,
Hoppas nu på turen både doft, färg och modell
skulle passa perfekt i mitt hem, så mysigt att tända en kulen kväll
Rose-Marie

Anonym sa...

Hoppas på att vinna!
Magdalena Andersson

Anonym sa...

Hoppas på att vinna!
Magdalena Andersson

Annelii sa...

Ett sånt fint ljus skulle jag gärna vinna. Hälsningar Annelii

Anonym sa...

Gillat och delat på FB och vill ju såklart ha ytterligare chans :)

/Ulrica

Veronicas Lantliv sa...

Gillat pch delat och hoppas på tur.

Veronica Jonsson.

Anonym sa...

Smultrongården är egentid som småbarnsmamma vilket är lyx:-)Älskar butiken och doftljus är passande som en bra start på en kommande höst:-) Marie Westanbäck

Anonym sa...

Hoppas vinna detta finfina ljus!!!
Asta

Anonym sa...

Ja tack jag vinner gärna ;)

Marie Lundqvist

Windy sa...

Vill gärna ha, luktar underbart <3

Jeanette sa...

Åhh, nytvättat är den bästa doften! Jag hoppas på tur och håller tummen:)
Kram Jeanette

Birgit sa...

Vill så klart vara med i utlottningen

Anonym sa...

Hej!
Skulle gärna vilja vinna ett vackert doftljus nu när mörkret snart smyger sig på oss.
Marie Alkman

Anonym sa...

Vill gärna vinna detta ljus...Annelie Nilsson

Anonym sa...

Ulrika Hilding
Skulle bli så glad om jag vann!

Lillan sa...

Caroline Ericson Welin

Susanne sa...

Älskar höstkvällar med vackra ljus och mys runt köksbordet eller i soffan! Blir ett skönt avslut för hela familjen efter hektiska dagar i skola och på jobbet! Vinner gärna ett så vackert ljus!

Anonym sa...

Vill jättegärna ha ett så fint ljus att pryda bordet med för mysiga höstkvällar :-)

Anonym sa...

Vackert ljus med god doft, kärlek och omtanke som Smultrongården på burk <3 Varma hälsningar Maud Saarela

Anonym sa...

underbart doftljus som kan få pryda mitt ny renoverade rum.
Isabell Högberg

Anonym sa...

Hoppas på tur:) Louise Larsson

Sussie Öhman sa...

Nu när hösten kommer som jag älskar så skön luft och härlig natur så hoppas jag att jag kan få pryda detta ljus i mitt hem också

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om dessa ljuvligheter :)

Har gillat på FB som Paola Allegrini

paola.allegrini@ymail.com

Frida Bergner sa...

Underbar tävling..

Gillar och delar på FB: Frida Bergner

Hoppas få chansen att vinna detta ljus :)

Anne-Mari sa...

Fint ljus, vill gjärna vinna!Mvh. Anne-Mari. annemarigabrielsen@gmail.com

Anne-Mari sa...

Fint ljus, vill gjärna vinna!Mvh. Anne-Mari. annemarigabrielsen@gmail.com

Anonym sa...

Fint ljus Anneli Zetterström

Lotta Leijon sa...

Skulle förgylla min vardag!

Unknown sa...

Hoppas jag vinner :) Carina Engström

Anki sa...

Vill gärna vinna utlottningen av doftljuset

Natasha Anderberg sa...

Ingenting går upp emot doften av nytvättat! Natasha Anderberg (även gillat o delat på FB)

Anonym sa...

Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida ( Carina Gerdin).

Anonym sa...

Krya på sig till sjuklingen! <3


Är gärna med för nytvättat-doften gör underverk för humöret! Mumma :)

Gillat & delat på FB (Elisa Huolman)

LivA sa...

Tror att jag dör en smula, detta var det finaste ljus jag har sett på år och dar, och då ska du veta att jag är ljusknarkare ;-)
Gillar och delar även på FB.
/Johanna Lövgren

Pernilla W sa...

Klart jag vill va med i utlottningen :) Gillar o delar på fb Pernilla Wamsjö

Anonym sa...

Oh, Härliga tävlingar du har samt en jättehärlig blogg:

jag har delat via min FB sida (offentligt självklart) så att fler upptäcker dig ;-)

Nickan Hjärtström

Anonym sa...

Doften "nytvättat" låter spännande att få njuta till framåt kvällsmörkret när det är dags att tända ljusen. Har gillat och delat ljusutlottningen på Fb.

Anonym sa...

Älskar ljus i alla former. Hög mysfaktor när hösten är i antågande.
Helena Burman

Anonym sa...

Hej
jag gillar ljus speciellt doftljus
en riktig mysfaktor
håller mina tummar hårt och hoppas på tur
Titti skarp
delat offentligt på fejjan
tittifairlane@hotmail.com

Johanna Forsman sa...

Johanna Forsman
Vill ha!!

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med, gillar/delar till min Fb-sida (Renate Wretefelt.

Ljus i alla dess former älskar jag och speciellt blir det mycket nu när kvällarna blivit mörka.
Doften "nytvättat" har jag aldrig provat och det låter spännande!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag vill vara med på utlottningen, älskar ljus i alla former.
Hoppas på tur!
Annika lundberg

Anna Lundkvist sa...

Jag är mer än gärna med. Gillar o delar inne på fb. Hoppas på turen.

hillevianna@hotmail.com

Stina sa...

Stina Polvi
sstimic@gmail.com

Sagolikt med höstmys och ljus med nytvättsdoft...!

Anonym sa...

så fina ljus:) skulle vara roligt att överraska min underbara mamma med dessa:) är med i tävlingen på facebook och har gillat och delat:)
MVH Evelina

Anonym sa...

Jag är en stor doftljus-fantast! Dessutom var ljusen jättefina.
Jag delar tävlingen även till min facebook.

nettan.klar@gmail.com

facebook: anette carlsson

Anonym sa...

Ett ljus mörkret förgyller och en rofylld, väldoftande stund förgyller!!

Gillar, delar på fb.

Anonym sa...

Klart jag vill tävla om dessa vackra ljus!
Älskar den nytvättade doften!
Gillat och delat på Facebook :-)
Hoppas och drömmer om fin överraskning!
in_cava_vita@hotmail.com
/ Elisabet Andersson

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Chansar med en lott!

Anonym sa...

o la la,,detta var en fin utlottning,,,klart jag tar en lott annelie.pesa.persson@telia.com

Linda sa...

jag har gillat o delat på fb, Linda Hedenberg

Annelie Håkanson sa...

Annelie Håkanson
Ni har alltid så fina grejer:)
Håller tummarna!

Jacqueline svanqvist sa...

Hoppas!! :) gillat o delat på Fb oxå!!

Anonym sa...

Doftar gott och är vackert! En oslagbar kombination!

Lisa Beskow ☀

Anonym sa...

Gillat och delat på fb. :))
Mysigt med ljus nu när mörkret börjar komma.
Maria Brodin

Maria sa...

Gillat och delat på FB oxå. Så nu håller jag tummarna. :)
Maria Persson, Hfors

Anonym sa...

Gillat och delat på fb. Hoppas på tur:-) . Marie F B

Maria sa...

Hej Smultrongården!
Deltar gärna i tävlingen. Gillar och delar!
Varma hälsning
Maria Wennerström Persson
HÄLLEFORS

Anna Maria Niia sa...

Gillat och delat på fb. Hoppas på vinst så jag äntligen får tummen ur att komma och besöka er <3

Eddan sa...

Anette Kristoffersson vill också gärna vara med och pröva lyckan. Gillar och delar på Facebook och håller tummarna :-)

Anonym sa...

Anki Järnberg :)

Richard Erlandsson sa...

Har gillat och delat =)

Anonym sa...

Skulle passa fint här hemma. Anki Järnberg :)

Anonym sa...

Skulle passa fint här hemma. Anki Järnberg :)

Elisabeth Öberg sa...

Jag vill gärna vara med. Jag älskar ljus och härliga dofter, exakt en sådan lyx en småstressad 3-barnmamma behöver
*Håller tummen*
Kram!

Emelie sa...

Gillat och delat på FB oxå. Hoppas på vinst. Älskar denna doft.

Anonym sa...

Önskar dig en fin dag och hoppas på tur, Kram Busmimmsan

Anonym sa...

Skulla passa perfekt hemma hos mig.
Gillat och delat på FB.
Cina Nyberg, Kumla

Emma W sa...

Är gärna med och tävlar och har gillat och delat på fb också
mvh
Emma Widman
emma.widman@hotmail.com

carinshus sa...

Nu håller jag tummarna, för jag vill gärna vinna det underbara ljuset. Gillat och delat på FB dessutom!

Anonym sa...

Dags att kura skymning under den annalkande hösten med dessa ljus :)

Petra Norén, Stora VIka sa...

Jag skulle så gärna vilja vinna det där ljuset, men ser att jag är inte ensam om den förhoppningen :)
Mvh. Petra

Anonym sa...

Håller tummar och tår så de blir blå, hoppas på turen att vinna detta ljuvliga ljus :)
Har gillat och delat på FB

// Gunilla Ågren Håll

marita sa...

Håller nu tummar och tår på att just jag vinner detta fina ljus som luktar så underbart gott. Är med i tävlingen även på Facebook :)

Marita Pontén

hella starsprinkle sa...

Åhh,I'm in..här och på facebook :)

Unknown sa...

Ett ljus från Smultronställenas Smultronställe gör att jag kan tända det, blunda och drömma mig bort en stund. Minnas sommar och smultronställen.

Susanne

Unknown sa...

Ett riktigt smultronställe att besöka där man kan finna det där lilla extra för hem och hjärta!

Unknown sa...

Ett riktigt smultronställe att besöka där man kan finna det där lilla extra för hem och hjärta!

Unknown sa...

Ett riktigt smultronställe att besöka där man kan finna det där lilla extra för hem och hjärta!

Anonym sa...

Ohhh, så fina ljus. Har delat & gillat på FB också. Självklart! Nu kan jag inte göra mer förutom att hålla tummar och tår! :-) anita.61m@gmail.com

Anonym sa...

Härliga människor på Smultrongården =) Blir det någon hattfest iår ? Det var ju såå roligt !! Kram från Elinor & tjejerna från Göteborg. PS jättefina ljus =)

Anonym sa...

Vill gärna njuta av ljus med god doft nu när höstmörkret kommer!

Kristina Sigvardsson

Anonym sa...

Jag passar på att dubbla mina vinstchanser!
Lissanna Ledstam

Anita sa...

Anita Omsland Olausen. Å så vakre lys. Og hvis de luktet godt i tillegg... Jeg vil gjerne være med på konkurranse. Ha en strålende helg. Varm klem fea Norge :)

Anita Marsy sa...

Tänk att få sprida doft med detta ljus!
Anita Marsy

Anonym sa...

Hade suttit som pricken över i. Passar utmärkt i vår ny renoverade hall ;-) Trevlig helg

Anonym sa...

Vilka fina burkar, doften skulle stå på mitt brickbord :)) kram, Magdalena F.

Susanna Kling sa...

Så underbara ljusen verkar och så vackra!!!

Sofi sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!

Kram på er!

Anonym sa...

Skulle passa fint i nya lyan som jag håller på att shoppa loss för fullt till just nu:-D
/Annette Wahlström

Unknown sa...

Jag vill också som så många andra vinna det otroligt fina ljuset. Jag är beredd med cykeln att komma hämta det ;-). Självklart har jag gillat och delat på fb.
/Jessica Waldenlöv

Anonym sa...

Ja nu är Augusti här och vad skulle vara bättre och vinna än dessa ljuvliga ljus/ Kristina

Anki sa...

Ann-Chatrin Andersson

Åhhhh vilka fina! Ett sånt skulle jag väldigt gärna vilja ha.

Anki sa...

Ann-Chatrin Andersson

Åhhhh vilka fina! Ett sånt skulle jag väldigt gärna vilja ha.

Anonym sa...

Perfekt när det börjar bli mörk om kvällarna.
Jag vill gärna vara med i utlottningen.
/Christine Armborg

Anonym sa...

Fantastiska ljus!! Jag vill gärna vara med och tävla:) /Josefin

Toragårdens Chippe sa...

Håller tummar och tår att jag kan vinna ett ljus från fina inspirerande Smultrongården, det skulle göra mig sååå glad! :-) / Birgitta B

Toragårdens Chippe sa...

Håller tummar och tår att jag kan vinna ett ljus från fina inspirerande Smultrongården, det skulle göra mig sååå glad! :-) / Birgitta B