måndag 19 augusti 2013

NYTT LÄCKERT
FRÅN RIF


Här är vi stora fan av det marockanska.
Så snyggt att få in färg och mönster i inredningen. 


Här två nya färger. 
Den högra är förstås min favvo. 
Jag är ju ingen super fan av grönt men faktum är att den där gröna tycker jag nog är rätt läcker ändå. Makalöst fin med tex röda minitomater, oliver eller nåt annat matigt med färg. 
Grönt är ju faktiskt snyggt med allt naturligt.....


Gammal Goding Rostar Aldrig.
Det var väl så det var, eller?


Det här bordet = me like a lot!!!
Skulle passa i vårt kafé kan jag nog tycka.....


ALLTID lika snyggt m rosa & grått!


Nya muggar:)



Beige - alltid lika snyggt och lättplacerat.

Allt detta inkommer inom kort;)

Hörrni, det blev ju verkligen lite snabba bud där med tröjorna. 
Jag gör precis allt jag kan för att få in fler nu.

Får besked på em så då återkommer jag.
Vet att ni är en hel massa som ville ha men tyvärr blev utan.
Helt enkelt - på återhörande:)



Inga kommentarer: