onsdag 14 augusti 2013

Så Glad jag blir :)



Den allra första besökaren idag inhandlade en bok.
I ett färdiginslaget paket. 

Många gör det, köper boken i present. 

Flera böcker såldes idag. 
En tjej sa:
-Jo, jag måste ha en bok jag också annars kommer jag att ångra ihjäl mig!
(väninnan hade innan köpt en till sig.)

-Va, säger jag. Kommer du att ångra ihjäl dig om du inte köper boken som jag har gjort??

För mig låter det helt fantastiskt. 
Att någon ångrar ihjäl sig om dom inte köper min bok.
Det låter lite overkligt.

Ni kan ju gissa om jag blir glad.
Det känns helt otroligt hedrande kan jag tala om!

Frågade om jag kunde få föreviga denna vackra kvinna idag. Och det fick jag.

Prova att göra en bok får ni se hur det känns vettja;)

Inte nog med det.... nya boken fick fyra förbokningar idag också. 
Ojojojoj tänker ni nu - det är alltså böcker man skall göra, it´s da shit helt enkelt.

Japp, enligt mig skall man göra böcker. 
Det är bland det roligaste som finns. 

Meeeen du måste nog ha nåt mer jobb, haha!
Eller bli mega dunder super känd och sälja 100 tusen böcker.
Typ, sisådär. 

Jag är i alla fall lycklig upp över öronen över hon som skulle ångra ihjäl sig plus dom fyra förbokningarna. 

Nu ska vi bara sova i några timmar sen bär det av mot Hufvudstaden igen. 
Hopp o hej! 
Vilken härlig människa att bli glad av!
Röd&vitprickigt är hennes passion. Det tror jag vi alla har sett;)

Nu mot Formex.
Mycket förväntasfull är jag.
Nya tider väntar på @smultrongarden.

Hej & hå vad kul det ska bli.
Och hej och hå vad ledsen, uttråkad och besviken jag skall bli om jag inte hittar det jag fått för mig att finna.....

Jag tror vi kommer att hitta precis det som söks.
Vill ni hålla er informerade om dagen och hur det är på Formex kollar ni bara in oss på instagram;)

Tack och Gonatt.

1 kommentar:

Kallholmen sa...

Vad glad man blir av passionerade och prickiga människor.
Lycka till på mässan.
Kram Caro.