söndag 22 september 2013

Åka eller inte åka...???

Är i undrans tider.
Skall jag åka på Bokmässan eller inte???

Sååå svårt att besluta!

HÄR kan ni ju kolla in programmet.
Fatta att jag är sugen!!!

Ursugen på att lyssna på den här mannen


Ååååh sjukt sugen att lyssna på honom. 
Hela 30 minuter skall han berätta om sin BOK .

Jag har ju lite svårt för mängder av folk så jag skulle åka på torsdagen när det bara är fackfolk.
Bara det är ju ett plus.
Plus också att jag har både hotel bokat som jag förstås kan boka av. 
Och sovplats hos en kamrat. 
Och att en av mina närmaste kamrater är där alla fyra dagar och jobbar. 
Och jag hoppas att Votum har med min egen bok där....även om den inte är ny i år. 

Meeeen så svårt att bestämma!
Den här gången skulle jag ju verkligen kunna stå och lyssna på dom som pratar på kockscenen.

Ja det här blir ju spännande och se hur jag överhuvud taget skall kunna bestämma mig. 
Det lockar enormt att åka. Men jag vill gärna vara hemma också, hahaha vad jag kan bli trött på mig själv!!

Att jag inte går på lördagen och missar denna mannen det gör inte ett dugg.


Han skall ju ses 26 nov, tjohooo vad kul!!!

HÄR  kan du se när han kommer och boka du också om det nu inte redan är fullt.

Nu när hösten kommer och det är dags för söndagsmiddagar med familjen kan jag nog lugnt säga att vi saknar vår egen lilla kock här hemma.


Helt enkelt snor jag Nicelifes suveräna ord för dagen, så rätt så rätt sååå, vi cyklar väl vidare...


Inga kommentarer: