måndag 7 oktober 2013


EN RIKTIG GODING BESÖKER 
HÖSTDAGARNA


Goaste lilla grannen Hilma kom på besök. 
Shoppa gjorde hon också. 
Tydligen rykande åtgång på plåster i hemmet. 
Inte alltid bara på sår....;)

Hilmas mamma har hästar och innan hon kom hit var hon i stallet. 
Kanske inte lika lämplig klädsel där. 


Idag har jag sådär TOKMYCKET att göra. 
Sådär att man liksom får lite spunk.
Massor är avklarat och nu tänker jag ge mig ut på löptur i det fina vädret. 
Vet att det kommer att lagra en massa härlig energi:)
Sen iväg till posten med alla paket som beställdes i helgen. 

Mitt i allt jobb var jag bara tvungen att gå några få steg till Smultrongården på en liten shoppingtur. 
Nya krukor från House Doctor och söta lilla blomman. 
Sen en rumsdoft som är alldeles bedårande härlig.
Det fick bli lite fredagsfeeling så här på måndagen. 
Blev ju lite kort helg härhemma med tanke på höstdagarna.
Gäller att njuta desto mer på måndagen då;)

Undra just vad som kommer i lurarna idag på turen.
Nåt spännande blir det allt.
Allt gott,
Eva

Inga kommentarer: