torsdag 31 oktober 2013



God morgon kamrater:)

 Idag kommer en jätteleverans av Pleasejeans, äntligen!!!!!

Har ni sovit gott?
Hoppas det!
Själv sover jag som en stock för det mesta.
Tyvärr även lite innan sänggående ibland.... som tex tre kvällar på raken nu när vi kollat film, haha!

Men alltså, dom två första filmerna var så makalöst dåliga att fem minuter räckte, sen fick jag nog.
DÅLIGA killfilmer. Ni hör ju själva, det blir verkligen katastrof!
Filmen igår var så spektakulär att jag höll på att svimma när Lars säger att det är en dokumentär. 
En familj köper ett hus där det råkar finnas ett zoo på tomten.
Ok, kanske var det sanning, men det var för skruvat för mig hur som helst.

Tillbaka till verkligheten;)
Här plockas det in grejer heeeela dagarna. 
Lite smått, smått härrörande till julen också. 
Och det gillar visst besökarna för det springer iväg snabbt.

Ikväll efter jobbet skall vi på Lilla Örebro och äta kvällsmat.
Älskar deras mat så det skall verkligen bli kul!

I fredags på vår bokrelease hade Davide som är en av ägarna, lagat en del av maten.
Det blev bara hur uppskattat som helst. 



Jag visar bilder och ger er recept under de närmaste dagarna. 

Gå in och gilla deras sida så ser ni alltid vad som händer:)


Nu ska jag ut på en tur i duggregnet. Lockar kanske inte så jätte mycket men springer jag varje eller varannan dag håller mitt ryggont sig borta till 100%. 
Det är det värt kan jag lova!!!!!

Återkommer under dagen med bilder på lite nytt igen.
Ha en riktigt bra dag, kram.

Inga kommentarer: