torsdag 10 oktober 2013

Heeeej på er!

Här är ODD MOLLY SILK DRESS precis nyhemkommen.

Öppet till 20 idag:)


Usch så "bluddrig" bilden är. 
Måste kolla med Molly så snart jag kan vad som hänt....?
Det är väl jag som gjort nåt konstigt med uppladdningen kan jag tro.

Igår var en rätt hektisk dag.
Lokalradion var här och intervjuade Lina och mig angående boken. 
Jätte kul förstår men även lite scarry. 
Jag har inte lyssnat ännu men idag skall jag;)

Efter intervjun var det high life här kan ni tro. 
Kakor högt och lågt. 

Vi gjorde ett riktigt roligt kakjobb med ett sånt kul tema. 


Jag får förstås inte visa det färdiga resultatet ännu då det inte gått i tidningen men det ett smakprov får ni  minsann. 

Ni förstår att det är frågan om en morotskaka.
Sååå himla god var den!
Det var Stina som bakade och Lina och jag fixade resten. 

Vi har två riktigt roliga fotojobb framför oss också. 
Jätteskoj:)

Nej, hörrni nu skall jag ut i låååånga djupa skogen och kuta med min löparkompis som jobbat hela långa natten. 
Att hon orkar det, fattar jag inte.

Allt så viktigt att vara ute när mörkret kommer annars är det lätt att få en trötthet nu.
Och det vill man ju inte, tvärtom;)

Super kul om DU vill se lite kläder hos ikväll.
Vi börjar vid 18.15.

Men som vanligt har vi förstås öppet från 10. Varmt välkomna!

Inga kommentarer: