lördag 12 oktober 2013

Mycket kläder är det.....




Men så är det ju nu. 
Hösten är ju kläder. 
Mycket som händer och en stor årstidsväxling som det behövs nytt till. 
Själv har jag sen jag var en pytteliten människa bara ÄLSKAT kläder. 
Alltså verkligen ÄLSKAT. Varit lite halvgalen kanske man skulle kunna säga. 
Inte konstigt på nåt sätt att jag idag säljer kläder. 
Jag kunde byta kläder 20 ggr/ dag som liten. 
Det känns lite som att det inte fanns mycket utrymme och tid till annat. 
Jag satt väl där i ett hörn och vek kläder och klädde av och på mig. 
Hahaha vilken syn! Schysta föräldrar som lät mig hållas. 




Det här setet köpte jag direkt det kom. 
Så snyggt att komba med olika top/underdel men även att bära bägga samtidigt. 
Det har jag gjort nu. 
Blir mer som en klänning. Lite charlston stuk.
Urläckert ihop med en lite grov strympbyxa och tuffare boots också. 
Jag älskar ju stilbrytningar. 

Kanske kommer jag faktiskt att packa ner detta i väskan som jag skall ha med när vi Smultrisbrudar åker på tur i natt:)

Kl 02.00 börjar vår lilla trip.
Ni får hänga med oss här;)

Välkommen idag till en 
HELT MAGISKT FIN HÖSTDAG.
Älskade fina höst.
Öppet 10-15 idag. 
Kram och welcome som sagt.



Inga kommentarer: