onsdag 16 oktober 2013


Ny tröja från Culture
och en undran om du sökt mig??

Mitt nr är: 0033 7 81 78 80 93
Sms senare än lördag 12 okt har jag ej fått och kommer ej att få. 

Vet att fler har sms:at och trott att jag fått.... 
Endera sms:ar du mitt franska nr eller så mejlar du:
info@smultrongarden.se

Som tur är står verkligen inte tiden stilla därhemma trots att jag själv är borta. 

Stina och Åsa är det som gnott på som Kungens små pigor idag. 
Smycken och kläder har kommit. 
Denna kostar 499:-. 
Hade passat bra för mig härnere i Frankrike nu. 

Idag har jag lämnat av Helena och Victoria på flygplatsen och i samma veva hämtat upp Lars.
Så två drog och en kom;)

Det har varit såååå superduper himladens roligt att ha tjejerna här.
Verkligen jätte kul!!!! Kul att få visa allt man själv tycker så himla mycket om. 
Skulle verkligen vara roligt om dom kunde vara med nåt mer!!
Finns ju så sjukt mycket att göra.

Jag vet att det varit uselt med uppdatering här på bloggen på sistone. 
Det skall det bli andra bullar av kan jag lova. 
Internet har varit, och är, fortfarande VÄRDELÖST. Nåt måste gått fel från min leverantör...??

Jaja, på G är det hur som helst. 
Aktivitet utlovas här å det snaraste.

Nu måste jag gå upp till mannen som tröttnat på mig för extremt längesen.
Men fy vad jag ligger efter. 
Skall ta med min dator och sitta och vara riktigt otrevlig ikväll när vi går och äter någonstans. 

Vi är på väg till Hanna som har jobbat i Nice nu två dagar. 
Jag klarar mig nog säkerligen på the ikväll. 
Känner mig lite halvmätt ännu efter dagens frukost.

Hoppas det är bra med er alla. 
Stor kram från mig:)


Inga kommentarer: