tisdag 26 november 2013


Det här kom på instagram i förmiddags….


Min kusin Elin berättade att Hemköps kundtidning; Salt & Peppar skrivit om vår bok. 

HUR sjukt är inte det att jag precis åkte förbi ett Hemköp, jag som liksom bor utom all ära och redbarhet och typ ALDRIG är in till staden. Då skriver hon om Hemköp och jag är mitt utanför ett. Weird! Jag tvärnitar hoppar ur och springer in och frågar efter tidningen. Nononono….. inte en tidning så långt ögat når. Dom svarade att medlemmar får den hemskickad. 

Jag hem och ringer Hemköp och efter en sisådär 11 olika människor att prata med kom jag till slut till PUDELNS KÄRNA, jippi!! Hon lovade att sända en tidning och en pdf. Den ni ser här nedan. 

Salt & Peppar ges ut till 475 000 hushåll.
 FYRAHUNDRASJUTTIOFEMTUSEN.

Helt galet alltså.
ALLA som bläddrar i tidningen ser våran bok.
Ännu mer galet. 
Det är ju HUR MÅNGA MÄNNISKOR SOM HELST.
Wow, rätt ofattbart.

Tänk om en endaste liten bråkdel av dom som läser kan tänka sig att inhandla boken. 
Då kanske, kanske det finns någon möjlighet att vi vågar oss på att göra den något smalare 
FRANSKA BOKEN. 

Vore ju bara hur kul som helst.

Jag ringde som sagt pudelns kärna tjejen som gjort det hela och frågade vad det var för tidning.
Något pinsamt att inte veta det. 
När det gick upp för mig att så många fick den, förstod jag värdet av att få bli omskriven. 
Folk verkligen ber om det. 

Hon berättade att dom fick en massa böcker tillsända sig hela tiden. 
Väljer bara ut en bråkdel att skriva om. 

Jag tror att ni kära vänner förstår hur sjukt glad man blir.
Det känns faktiskt helt ofattbart till och med. 

Värt varendaste minut jag spenderat på den kära boken. 

Jippi, jag springer en massa glädjevarv i huset….. tjohoooo på er!

Förresten, jag har inte glömt att fota pryttlarna som kommit. 
Måste bara hämta mig lite…..



Inga kommentarer: