måndag 25 november 2013


För att just DU besökte oss på juldagarna.

Kul att de grejer vi fixat gillades. 
Flera av Erbjudandegrejerna tog slut. Jätte kul!
Superpoppis blev LYCKOPÅSARNA. Sån succé att dom skall vi nog se till att göra fler av och försöka ha kanske till och med ända fram till jul. 

Det har varit en fantastiskt kul inledning på den här julen.
Nu är det bara att braka loss i julstämningen och gå helt 
wild & crazy;)

Det skall jag göra hemma hos mig idag. 
Nu blir julfix kan jag lova. 
Byte av lite plädar och kuddar och fram med stjärnor som lyser upp i mörkret. 

Sen vet ni ju att jag håller min allra största tumme för att vi får en grön, varm och skön jul.
Men det vågar man väl knappt ens knysta i rädsla för att bli lynchad…..

Öppettider i våran Smultrongård fram till jul:

ONSDAGAR TORSDAGAR 10-18 LÖRDAGAR 10-15

Extra Öppet Lucia, fredag 13 december 10-18

Samt Extra Öppet Fredag 20 och Söndag 22 dec.

Vi märker att fler och fler vill komma hit och fika. 
Vi ska försöka fixa till lite fler småbord så fler får plats.
Bäst att se till att tillgången följer efterfrågan…..

Allt gott till DIG idag. 
Stor kram från mig. 

Inga kommentarer: