lördag 9 november 2013

 TACK FÖR DET NA



Blev verkligen överraskad idag när en besökare berättade att NA skrivit om oss. 
Verkligen jättesnällt, tack kära tidning!!
(Själv hade jag ännu ej läst tidningen)
Men borde dom inte ringt mig och kollat så allt stämde?
Kul att ha rätt info….?
Skulle i alla fall jag tycka.

Igår ringde Expressen hit och intervjuade mig i en halvtimme. 
Sedan fick jag kolla så texten stämde. 

Ok, det är frågan om resurser. Men att ta en minut och sända iväg mejlet till mig och sedan 
fixa korrigeringarna det borde det väl finnas resurs till? 

Well, well snällt som sagt att dom över huvudtaget skriver om oss. 


Idag har jag fått slå in paket, en massa massa paket. 
Ända sedan barnsben har det roat mig extremt att göra det.
Tur för man får väl hoppas att det blir fler innan året är över.

Fyra julklappar till mig själv också. 
Ja, alltså såna som skall ges bort förstås. 
Man slår ju inte in julklappar till sig själv!

Världens tråkigaste julklapp kanske det blir i år. 
Att sonen inte kommer hem:((((( Blä, blä, blä.
Kul att veta att han inget annat vill än åka hem och så vet man att han sliter skjortan av sig och
sitter själv på julen.
Ok, klart man inte skall haka upp sig på en enda dag, men va 17 för mig är det nog den 
absolut värsta dagen för en människa att behöva vara utan nära och kära. Och då speciellt 
mitt barn. Herregud hur skulle det kännas!!??? 
Men det är klart han står väl med näsan i grytorna ändå så det skulle väl bara vara att
liksom stryka dagen för honom. 
Blir det så får vi alla helt enkelt ANPASSA oss och peppa honom.
Som en person nära mig alltid uttrycker sig:
TIME WILL TELL.

En regnig dag har det varit. 
Men en riktigt mysig härlig sådan. 
Jag stannade på Smultris nästan två timmar efter stängning.
Regnet smattrade på taket och skön musik ur högtalarna. 
Mys på högnivå.
Enjoy life friends

Inga kommentarer: