onsdag 27 november 2013

Guide på franska rivieran


Ja men hur låter inte det!??

Huuuur coolt som helst i alla fall i mina öron. 
Nu har troligtvis inte alla samma läggning som jag och tycker att det är 
coolt och kul men som sagt, det gör jag.

Och bättre Guidepolare än dotter Hanna kan man faktiskt inte ha.
Nästa vecka åker jag till sonen i Lyon och då tar Hanna tåget dit. Det är bradiga biten så det är verkligen jätte kul att hon kommer:)

Wopp vad dyker inte upp då…. jo förstås nåt "läckert ställe" hon tycker vi skall besöka.
Det är alltid samma sak, hon nosar alltid upp fräna grejer vi kan göra. 

Super kul är det!
Nu kan det förstås vara så att Adam och Sandra som bor i Lyon har en massa ställen man bara "måste besöka" och se. Jag vet i alla fall en sak. Det är ljusfest och det var det som fick mig att åka dit. 
Förklätt alltså…. helst ville jag ju träffa dom små barnen, hahaha…..!


Inga kommentarer: