torsdag 14 november 2013


Kastas hit och dit


det gör man verkligen om man är jag.
Tur jag gillar det och tur jag har hyfsad koll på kontoret däruppe;)

Idag har jag:
Joggat
Haft säljare här och beställt smycken
Bestämt erbjudanden etc på juldagarna
Pratat med tjej som vill att Hanna och jag skall vara deras guider i Nice
Tagit hand om tjejer från Thorén Business School
Haft möte med vår praktikant Idas handledare
Sålt Smultrongårdsböcker till några butiker
Pratat med några tidningar som beställt bilder dom vill publicera ur nya boken
Ringt olika som fakturerat oss fel (hur 17 blir det så heeeela tiden!????)

Och än är det länge än kvar på dan.

Nu tar jag min kamera på axeln och går ut på Smultris.

Au Revoir säger den kanske blivande Guiden.
Det vore nåt att sätta på sitt CV.
Guide…. ;)

Inga kommentarer: