tisdag 5 november 2013



#klädonsdagpåsmultris
Galet mycket kläder!!!!
I morrn hittar vi på nå´t skoj:)
Öppet från 09.00



Så galet mycket kläder att snart får vi inte plats.
Helt säkert.
I morrn kan ni räkna med nåt special på kläder;))

Kolla in senare så får ni se vad vi hittar på.

Pleasejeans, tröjor och blusar högt och lågt.
Kul som attans - här älskar vi ju kläder.


Vet ni vad som aldrig slagit mig:
Att man köper båda våra böcker på en och samma gång. 
Det känns verkligen 

OVERKLIGT.

Men det tror jag nog att ni förstår.
Helt makalöst när kunder kommer fram till mig i disken med 
BÄGGE BÖCKERNA.
Flera av dom som var här i lördags inhandlade båda.
Jag har nog inte trott att jag skulle känna så innan men det var mäktigt kan jag berätta. 
Oväntat och mäktigt.

Wow, två böcker har vi gjort.
Riktigt, riktigt kul.
Hoppas ni fick dubbelglädje då;))

På återhörande, 

LADDA FÖR EN RIKTIGT HÄFTIG 

#klädonsdagpåsmultris


Inga kommentarer: