fredag 15 november 2013


RECEPT 



Sådär då har ni recept enkla och snygga att skriva ut:)
Jag fick förfrågan på det så då fixar vi förstås;)




Meeeen HUR KUL!??? 
Alltså dessa bakprogram är så kul att jag typ får SPUNK.
Wow säger jag bara, hur duktiga är dom!???
I alla fall är jag i sjunde himlen när jag ser dom fixa och greja. 
Det var det enda jag såg på tv sen Mästerkocken slutade. 
Hm, undrar just vad det blir nu…..

Idag skall jag på turné.
Inhämta ett gäng härligt doftande ljus.
Hoppas dom har nåt riktigt smaskigt med juldoft. 



Av finalisterna hoppades jag på Carro.
Grattis, en värdig vinnare. 
Fast vaddå, dom andra två är ju också grymma. 

Allt gott!
Nu skall jag eliminera en massa krafter så jag så småningom kan bege mig ut i detta duggregnande grådis. Nice värre…. NOT!
Sol i sinne, sol i sinne, sol i sinne…. mantrat för dagen;)




Inga kommentarer: