söndag 10 november 2013


Sköna Söndag

 Tänk denna dukning nere i vår vinkällare. Ja om vi gör nån alltså;)

Ligger i sängen och kollar pinterest. 
Alla bilder är hämtade därifrån. 
Hur mycket ögongodis kan man få??
Hur kul kan det bli??

Jag har ju ALLTID varit galen i inredningstidningar och kokböcker.
Tänk så trött alla blivit på mig som inte fattat det fantastiska i den världen. 

Som min svärfar till exempel:
-Men Eva, kommer du dragandes med dina tidningar nu igen!
Vart jag än åkte har jag alltid haft ett gäng med mig på fem, sex stycken tidningar och 
flera böcker, när vi rest. Såå tungt det blivit. 
Jag måste hela tiden ha fått grottat ner mig i den världen. 
Det måste varit meningen från första början att jag själv skulle göra reportage och 
böcker. It´s just meant to be helt enkelt.


 Snacka om inbjudande entré!

 Vita plastpumpor som är ursnygga finns i butiken - måste fixa nåt snyggt med dom.


 Helt säkert inte bara jag som är galen i entréer. 


Grattis käre FAR

 Skyll dig själv att du alltid gör miner;)))

Såna här dagar suger det att bo så långt ifrån:(
Hade varit fantastiskt roligt att komma förbi på en söndagmiddag…..



Du har säkerligen en bra dag i alla fall. 
Kram till dig och alla andra eventuella fäder som läser detta.
Är det någon tro….? 

1 kommentar:

Pixi sa...

Wow , vilka dukningar!! Jättevackert, hoppas du fick en bra söndag ! =)