torsdag 19 december 2013

Aldrig förr har så många handlat så mycket 
JULKLAPPAR
på Smultris…… så kul


Det brukar vara julstress och inte överdrivet mycket hos oss veckan innan jul. 
Men i år är här överfullt tycker jag nog. 
Och mängder av klappar får vi slå in. 
Det är hur kul som helst förstås. Det är ju så vi vill ha det:)
Man tar det coolt - stressar ner och går runt hos oss och letar klappar. Mycket trevligt!

Den här chokladfonduen tycker jag är helfrän.
Man får en ursnygg ugnssäker grytliknande grej fylld av choklad och en massa snygga trägafflar att använda till frukter eller vad man nu vill doppa. 
Snyggt och skoj när man dippar, doppar och snackar och tar det lugnt när man äter ihop. 

Klart bra julklappstips från mig alltså;)


Snygg skål till flingsaltet med tillhörande cool guldsked.


En massa läckra drickor i snyggelisnygga flarror.
TRÄ - gillas mycket här på Smultris.
Endast 130:- riksdaler, Nicolas Vahe´, House Doctor.


Läcker tapasbräda i trä med tillhörande "bestick" och glasskålar. 
Allt för 290:-. Riktigt användbart tycker jag. 


Snygg kasse att fylla smask med. 
Alltid lika kul att få. Tycker i alla fall jag. 
Vi fyllde 10 stycken till en kille som var här och hämtade igår. 
Har du tur är du anställd av honom och då kan du invänta en smaskig påse alltså;)


99:- för 4 muggar. 
Ett ooootroligt litet urval från sortimentet.
MEN det är dock ett urval, eller hur;)
Kan komma mer….

Allt gott och välkomna ut till oss och fynda. 

50% på ALL JUL

20% på två varor för dig med ALLEHANDA KORT.

Inga kommentarer: