torsdag 5 december 2013

Signeringstour med boken

Mer om livet & smakerna på Smultrongården

Första stoppet: 
Ica nära Storvik kl 17-19 idag tors 5/12


Det fick bli den här skärmdumpen som bild för Storvik. 
Kom, kom kära Storvikare som jag känner igen. 
Inget är roligare än att träffa gamla kändisar;))
Förstås är såna som jag inte känner igen också välkomna.
Förstås!
Kvällsöppet i Storvik ikväll så det kan ju passa bra.
Ut och lufta er och se vad fina Storvik har att bjuda.

Fredag 6/12 kl 10.00 - 11.00 ses vi på 


Bageriet som jag fick idén till Hattfesten från. 
Dom har sålt en hel massa av den första boken och har även tagit in den nya.
Ett helt "rent" bageri - helt i min smak alltså;)
Och fulla av idéer är dom också, kul, kul!!!
Tydligen många män som är där och äter frukost den tiden på morgonen. 
Ett litet julklappstips till frugan kanske….;)

Sedan drar kosan till Gävle och 


 mellan kl 12 - 14 syns vi där. 


Ny butik att sälja vår bok.
Skall bli jätteskoj att komma dit. 
Hoppas att se många Gävlebor där:)
F ö min födelsestad.

Kl 15 - 17 ses vi hos



Eva som äger Fru Nilsson var en av de butiker som sålde allra mest av den första boken. 
Hon är på god väg med tvåan också, kul!!

Därefter åker jag till 


I Kungsgården. Där ses vi mellan 17 och 18. Dom kommer att ha kvällsöppet då. 
Ett litet, litet ställe är Kungsgården men med en butik med en massa grejer i.
Kom, kom och hälsa på!!

Om några timmar sätter jag mig i bilen och hoppas snö och oväder bara är löst prat.
Lev väl alla. 
Kram, kram
Eva


2 kommentarer:

Unknown sa...

ha en bra runda och hoppas du får skriva mycket o träffa många <3

smultrongården sa...

Tack Anna :)