torsdag 30 januari 2014

Hej där mitt i vintern


GV 9460 

Hur har ni det? Här är det full sprutt kan jag lova. 
Fixande och trixande. Trots att vädret är fullständigt katastrof (i alla fall i mitt tycke…) har vi mängder att pyssla med. Tid att plocka och dona och svara på mejl som kan vara några veckor…. 

OM ni skriver till mig och inte får svar inom bara några timmar - ja, då har dom kommit på rullning om man säger så. Jag får så vansinnigt mycket mejl att vips så har jag glömt att det kommit. Har det i bakhuvudet tills det blir en superduper genomgång och då blir det svarat på. 

Det är inte det att något mejl är mer viktigt än ett annat, jag svara på ALLT. Men som sagt - flödet är konstant högt. Det bästa är om ni hör av er snabbt igen när ni känner att jag inte svarat snabbt nog:)

En liten ursäkt från mig alltså:)

Fick förfrågan om min ångstation för x antal veckor sedan. 
Så kommer då äntligen svar här.

Har ni tänkt köpa en station så kan jag å det varmaste rekommendera denna. 
HELT makalöst bra!!!

Jag kan säkert förmedla järn om någon vill ha också;)
Vi har en privat speciell leverantör som är bara BÄST. 
En väldigt nära vän alltså. 

Skrev om det HÄR för några veckor sedan. 
Nu såg jag att en av döttrarnas kompisar också gjort det. 
Bra när världen börjar vakna…..

VARM kram i vinterburret.

Inga kommentarer: