tisdag 4 februari 2014

Adrenalin & Eufori


 Kära nån säger jag bara.
Tänk vad det är fantastiskt hur det påverkar en vad man upplever.

Att relativt små saker kan få en helt upp i det blå. 
Efter denna dagen känns det som att min energipåfyllning är på topp. 
Som jag svävar bland molnen typ.


Första dagen jag träffade Molly kände jag att det var 
Kärlek från första ögonblicket. 
Och den har verkligen inte minskat med åren.

Jag gillar ju som bekant människor och möten. Och jordnära ting. 
Molly är ett av de absolut trevligaste företagen jag mött genom alla mina år. 
Och tro mig - jag har en del leverantörer…. 


Men idag var det första dagen ever som vi besökte huvudkontoret.
Och Milda Matilda vilket huvudkontor!!!
Vilken makalös känsla. Det är allra första gången dom har insälj där nu som dom var inte klara och bla bla bla…. men det gjorde inget tyckte vi. Heeeelt magiskt läckert var det!


Och vilken kollektion.
Typ svimmade både Helena, Sandra och jag. 
Shit alltså - det låter klyschigt men fasen var det inte den bästa kollektionen. 
Ever!
Ringde min kamrat och nästan skrek i luren när jag var på väg hem. 
Hon bara skrattade och sa: - Men Eva, vet du att du säger det VARJE år. 


-Ja, svarade jag. 
Det måste ju vara ett kanonbetyg till företaget i fråga;)


Då vet ni det, vi Smultrisbrudar kan knappt vänta in det nya!!!
Det allra första kommer i maj. 
Ooooo vad skoj!


Vi var ut på Modecenter också förstås.
Inhandlade urläckra boots som kommer redan i morrn eller på torsdag.
Det är inte det enda kan jag lova. 
Vi har så mycket nytt att det räcker typ till en helt ny butik. 

Gillar du nyheter - så watch out. 
Här finns så mycket att Smultris kommer nästan att spricka. 
Kul som bara den. 


Jag gick upp 04.45 i morse.
Haha, vilken skämttid!
Ingen tid jag gillar kan jag lova. Men jag är uppfylld av adrenalin upp till hårfästet så det blir en enkel match att hjälpa mannen med ett bord fyllt av bokföring:)

Och jag har som nyårslöfte att fota om inte allt, så en hel massa nytt vi får. 
Det låter väl det;)
Go kväll kära ni.


Inga kommentarer: