söndag 16 februari 2014

Oh my God!
Mycket ska man vara med om.... Som till exempel diverse flyttar till olika suspekta boenden för våra avkommor. Ibland mycket speciella upplevelser. 

Därtill räknas denna idag. 

Lämpligt lyckas Hanna få förstahandskontrakt på en studio exakt samma tid som mamman är här med bil. High score typ.
Av dagen är inte överdrivet många timmar kvar. Ej heller av denna mammans ork. Armar långa som en schimpans av allt bärande. Kl 17 kom jag på att senast jag stoppat nåt i munnen var kl 8. Det går fort när man har kul....

OM det nu är någon av franskt påbrå som råkar läsa detta vill jag direkt säga att det alltid finns undantag:) undantag med fransmän som likt mig inte är förtjust  i smuts och äckel. Synd nog har vi bara mött på motsatsen. Men alltså - hur är det bara möjligt!??? Flyttstäda! Jo jag tackar jag. Evas dunderskurssanering har haft utryckning idag. Vi kan typ döpa oss till Ajax o Jif nu. Hela området måste rygga tillbaka av denna okända doft. Vilket även kackerlackorna gör får vi hoppas;) 
I morrn är det antikmarknad. Kanske vi kan hitta nåt trevligt till nya lyan. 
Allt gott! 
Kram



Inga kommentarer: