måndag 3 februari 2014

 Liten sneak peak….

 Förstås målat med min älsklingsfärg: linolja. Ser nästan lite sammetsaktigt ut.

I mitt Mollyrum kan ju vara passande eftersom vi också skall till Odd Molly i morgon:)

Här är Fabians gamla rum omgjort. Det skulle bli ett dressingroom men jag gillar inte att ha dörrarna stängda där så kläderna får vara i garderoben minsann. Det är ett hur mysigt rum som helst. 
Jag bara älskar att vara där. 
Färgerna är lite halvgalna och tapeten ni skymtar i spegeln den är helgalen. 
Det kan man kosta på sig nu när man har ett så stort hus. 
Om ett rum blir lite tjoflöjt och kul gör inget - man kan ju strama till det och vara allvarlig i ett annat.

Det är lite småsaker kvar sen skall jag visa hela rummet. 
Före och efter. 
Sen har vi två rum till vi kan göra vad vi vill med.
Och måste kan väl tilläggas. 
Vet dock inte alls hur dom skall vara. Men gästrum får det bli. 
Så kom kom kom alla gäster - vi har en väldans massa rum nu;)



Den här lampan tror jag blir väldigt bra där på väggen. 
En massa sladdar skall förlängas och gömmas bara. 
Inte att sätta upp en lampa hux flux - nej minsann det får inte vara för lätt;))


Och så har vi ju fått in dom här fina hamrade silverskålar/krukorna igen. 
Första gången vi såg dom var förra våren och vips tog dom slut i butiken när det visade sig att tv 4 hade dom också. Nu finns dom alltså i butik igen. Stor och liten. 
Den ni ser är liten.

I morgon drar vi på turné. Följ #smultrisbrudarpåturne.
En resa som börjar så tidigt att jag knappt orkar tänka på det, stööööön!!!!

Men kul ska det bli:)

Önskar er nu en mycket bra fortsättning på denna måndag. 
Jag drar på mig dojjorna och springer en tur i mörkret nu. 
Wow - looking forward…..eeeeh!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! vad kostar de hamrade silverkrukorna? båda storlekarna? Mvh Malin