tisdag 25 mars 2014



I morse


 när jag vaknade, visste jag att jag skulle ut och röja järnet i rum nr 2 i butiken.
Vad jag inte visste var att jag under mitt lunchintag skulle sitta med värsta nackvrickningen och våndas.

Vips i morse bestämde vi att när vi ändå river ut allt så målar vi taket. 
Eller förresten, så här var det: Staffan sa att nu borde ju taket målas också. 

Men det har han visst redan glömt, han tror det var min idé. Kanske för att jag direkt hakade på honom och stack till källaren och letade färg. 

Jag tror han tycker idén var lite dum så därför vill han att det skall vara min;)

Jättebra idé av Staffan tycker jag för nu behöver vi bara tapetsera om när det blir dags. Och då räcker det bara att flytta möblerna lite, inte flytta dom ur rummet. 

Bilden nedan är före och efter. Den närmast här är den grådassiga som varit i snart sju år.
Hohohoho vad jag älskar när det blir rent och fräscht!!!
Och det blev det verkligen av färgen även om det inte syns så jätte mycket på bilden.

Nu måste jag springa ut igen - vi måste bli färdiga med all inflytt osv till kl 15.30 för då skall jag på nya uppdrag. Vad det är får ni reda på om några dagar;))

Au Revoir mon amis!



Inga kommentarer: