tisdag 13 maj 2014

Aldrig någonsin kommer jag att vänja mig

Kanske en ful och ruffig utsikt - haha kanske man kan tycka - men jag ser inte det - jag ser bara det makalöst vackra…….

vid denna vy. Får lyckofjärilar i magen varje gång vi kommer och jag går ut på terassen. 

Likaså varje gång vi lämnar. Då går jag dit och säger att jag snart är tillbaka och att det är bland det finaste jag sett. Typ som dom med "Macken, ses i morrn", ni vet;))

Bedövande Helande Energigivande

you name it, den knockar mig varje gång. 


Nu har vi varit 8 dagar i Vence med omnejd. Nästan mest "med omnejd".
Vi hade länge länge pratat om att åka till ett visst ställe i Italien och den här gången passade det bra så så fick det bli. 

Bildbevis utlovas!

Kom hem 02.30 i morse. Inga tummar upp på den:((

Den här flighten missade jag helt kolla flygtider när jag bokade. 
Då blir det som det blir. 
Trött som en mört nu m a o. Men vi är redo - Adam och jag skall iväg på megadundertur idag. 
Här skall ju preppas för nytt diskrum och ALLT vad det drar med sig. 
En hel del kan jag lova.

Har fått en massa kartonger som skall packas upp också.
Kanske nåt som visas senare, får se vad det är.

Allt gott denna tisdag.
Och du - i morgon drar vi igång våra

CULTUREDAGAR

Gillar du kläder och Culture då är detta din vecka.
Kram kram

4 kommentarer:

balans i livet sa...

När vi bodde i er fina lägenhet för några år sedan kände jag precis samma sak! vilken underbart härlig utsikt. Fantastiskt med alla hustaken och bergen i fonden. Längtar tillbaka. Men nu har jag ju köpt mitt hus i Skåne, på underbara Österlen som du kan se här http://balansilivet.blogg.se/2014/march/mer-av-huset.html#comment som kommer kosta mig en del pengar framöver. Men jag återkommer gärna till din fina, fina lägenhet i underbara Frankrike snart :)
Kram Ann-Sofie

Unknown sa...

Åh Vence det ser så fint ut. Enligt min mammas dagböcker så var vi där sommaren 1979 men då var jag 8 år så kommer inte ihåg. Men Provence har jag ju varit i senare och bara älskar det. När Axel blivit större så vi kan åka lite längre tid då ska vi boka din studio <3

Anna sa...

Åh , tänk om jag så hade hälften av din energi Eva :)

smultrongården sa...

Men Ann-Sofie, grattis!!!!!
Åh vad kul Anna:) dock förståeligt att du inte minns;))
Skulle tro att du också har en hel del energi Anna:)