måndag 2 juni 2014

Men hej på er denna fantastiska måndagsmorgon:)


Åh vilket väder vi har!!!!! Älskar stort.

Jag var ute hela dagen och fixade i trädgården igår. Trädgård och trädgård…. det vi har känns så stort att jag knappt vill kalla det trädgård. Vill man kan man ju även hålla på nere i "skogen" och det är klart att det är kul om det ser hyfsat ut där också. Så himla mycket att kantklippa och sköta. Nåt perfekt resultat blir det inte men det blir som det blir;) Dessvärre fick jag nåt bett på halsen. Kände det inte direkt men vid midnatt kliade det lite och familjen fick kolla. Det var typ 3 cm i omkrets. Och i natt har jag inte kunnat vända mig för att det har värkt så mycket. Läskigt. Jag är inte den som springer till doktorn. Aldrig nånsin. Men faktum är att jag tycker det är läskigt när det sitter på halsen. 
Pratade med mor (det är väl så att alla mammor vet allt!???) och hon sa att jag skulle lägga på nåt som kan dra ut det som ev finns kvar. Jaja, jag väntar väl och ser. 

Mors Dagshelgen hade vi VÅGAtävling för alla som handlade VÅGAsmycken. 

Paketen går till 

Louise Lövqvist 

Margaretha Hermansson

Toola Sverin 

som vi naturligtvis GRATULERAR.

Jag fick direkt svar från en av dom som skrev såhär gulligt: 

Hej! Fått meddelandet. Det bästa jag fått en måndagsmorgon! Jättekul! Tack!

Åh vad det är roligt att glädja människor.

Hoppas du också får en fin start på veckan - även om det inte startade med en smyckesvinst. 
Kram på er!


1 kommentar:

Annika sa...

Usch då! Hoppas det onda drar sig ur. Krya på dig i solen!
Kram