fredag 27 juni 2014


Tips


Potatis och rotfrukter är bland det godaste jag vet.
Och nu när det mesta går att köpa svenskt närodlat är det bara HUR GOTT SOM HELST!!!! Mumma:)

Den här potatis "is to die for", jag lovar. 
I alla fall om du gillar när det är lite sting i maten.
Den är lite beroendeframkallande. 
Fotograf Magdalena blev så förtjust att när vi skulle lägga upp på uppläggningsfat fanns knappt nåt kvar. Så vi blev tvungna att endast ta en tallrik, haha!
Faktum är att precis så god är den. 

Som ni vet så är jag ju veggie men för er andra vet jag att grillat kött är helt kalas till. 

Kul att prova nåt nytt till kvällens grillning kanske?

Här förbereder vi idag för ännu en öppendag i morgon. 
Mycket att färdigställa och pyssla med nu. 

Ni som följer oss på instagram och facebook vet ju också att rean är i full gång så här finns hur mycket som helst att fynda. 

Adam och Fabian har kafét proppfullt av sina populära smörgåsar och gofika förstås. 
Rostbiffarna ligger i ugnen och rostas i detta nu. Sprudlande färsk alltså. 
Naturbeteskött från Lindesberg. Mer närodlat och rent kan det kanske knappast bli.

Hoppas fredagen börjat bra!
För mig började den riktigt bra med en gåva från skogen;)
Kan bli nåt till dagens lunch det.
Kram på er!


Inga kommentarer: