måndag 24 november 2014

MOT NYA MÅL.....

Med smått pirriga steg.... 

I morgon får vi skörda det vi jobbat och planerat för i månader nu. 
Något som är helt nytt för mig. Och alla andra här på Smultris också.

Jag vågar ännu inte visa några bilder. Vid lunchtid i morgon hoppas jag på det. 
Ännu är jag osäker om allt kommer att gå i lås. Sån är jag. 

Hur som helst måste man ta risker och våga saker om man vill se förändringar. Självklart hoppas vi det blir en förändring i rätt riktning:) 

Vi tror många av våra besökare kommer att gilla förändringen.

Juldagarna äro öppnade i och med denna helgen så nu går vi wild and crazy på julen ända fram till söndagen före julafton.

EXTRAÖPPET VARJE FREDAG.

SÖNDAGEN INNAN JULAFTON ÖPPET.

Så ser öppettiderna ut. Så kommer det att hända lite trevliga saker på vägen. 

Till exempel kommer Lisa hit och sjunger julsånger och hjälper till i kaféet på lördag. 

Hon sjunger så man som Gunde säger: -Får ståpäls;)))

Tycker ni om skönsång så kom på lördag alltså.

Tisdagen efter, den 2 december då blir det lite SPECIAL igen.

Från kl 16 - 20 precis som sist. 

Man blir endast meddelad och inbjuden på detta viset. 
Mer info kommer;))

Vik den 2 dec redan nu för pysmys på Smultris. 

Nu skall jag snabba mig att stryka ett gäng skjortor (ja, det är jag som gör det OCH tycker det är kul, min man gör annat jag inte tycker är kul;)) och packa en liten övernattningspackning.

Vi kommer att höras mer. 
Troligtvis kommer jag vid lunchtid i morgon att vara så exalterad att ni kanske blir bombarderade med foton.....
Fränt hade varit att ge sig av i denna....

Ha en superstart på veckan den spöregniga måndag. 
Storkram
Eva

Inga kommentarer: