torsdag 21 april 2016



GODMORGON!

Jag har haft en god morgon väldigt länge. Mmmm vad jag älskar att vakna innan klockan ringer. Hoppa upp och sen filosofera bäst jag vill. Helt ensam. För här sovs det;) 

Jag går en skrivkurs på nätet så jag har fixat lite med den. 

Sen läste jag en grej i mitt flöde på fejjan. Fick en (enligt mig...) briljant idé.

Ska delge övriga familjen. Hiss eller diss. Det spörs.
Blir det diss får ni aldrig veta nåt. 
Men blir det hiss kan det bli riktigt skoj. 



Bild från hemsidan. HÄR ser du mer vad som händer på Smultris i Wadköping och på landet under den närmaste tiden. Jag har fortfarande lite svårt med bildprogrammet. 
Håller tummarna att denna bilden är ok och inte grynig. 
Om så är fallet vet ni varför.

Nu tar jag på lite färg i ansiktet och springer ut med skurhinken. Golven skall få sig en omgång igen.

Öppet till 18 idag. Och som vanligt är ni, 
VARMT VÄLKOMNA.
Onsdagskram till er
Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaha, då får man vara nyfiken igen då, vi fåf väl hoppas på hiss då, annars får vi inget veta.