lördag 17 september 2016

GOD MORGON


Allt väl denna återigen fina lördagsmorgon?
Det hoppas vi allt! 

Jag har precis varit i butiken och satt på äggen till dagens räckmackor. 
Nu tänder vi snart upp och preppar kakor och grejer.

Fyra tappra soldater i personalkedjan idag. 
Hanna, Fabian, Lars och jag själv. 
Den allra tappraste av oss alla idag får nog bli Fabian. Han är ju i det stadiet att krogen precis blivit upptäckt. Igår överraskningsfest för en annan nybliven 18-åring. Så han gör ett sånt arbetspass idag man klarade av när man var just i den åldern och kom hem vid 3-4.... Alla har vi varit där liksom. 

Hanna åker till sin kompis Maja i Kristianstad idag efter jobbet. Maja har fått en liten Eleonore. 
Alltså HUR KUL!??? När ens nära kompisar får barn, det är ju bara så roligt. 
Så äntligen fick jag möjlighet att shoppa nåt bäbisaktigt.
Gulligt, gullig. Får visa när paketen är överlämnade:)

Klänning storlek 1 finns kvar samt stövlarna i 37.
De bruna skinnbootsen i 41.
Och en massa, massa annat förstås.


Ni som är sugen att gå/springa på tur i helgen. Gör som jag och Lena igår, åk till MOGETORP och gå en bit på bergslagsleden. Tag med matsäck och stanna under ett vindskydd eller sitt på toppen av ett berg och se ända upp till Kilsbergen eller bort till Frövi.

It´s beautiful. 
Happy lördag vänner.
Nu går jag till min lilla bäbis,
Smultrongården:)

Inga kommentarer: