lördag 17 september 2016

Liten semestertripp väntar....

Väskan står fortfarande opackad förutom dom nya födelsedagsskorna och bikinin. 
Tre gånger har jag glömt bikini och hur lätt är det att köpa ny!!??? Typ det svåraste mission en kvinna kan ha. Huva vilka bekymmer det givit mig alla tre gånger så det skall aldrig mer hända. 
Basta. 

Så springdojjorna som är helt nya. Jag är väl kanske inte känd för att ha dom snyggaste träningskläderna. Man och barn tillgodoser detta behov så bra att jag inte alls behöver bry mig det minsta. Det anser i alla fall jag men säkerligen inte någon som går på stadsgym eller visar sig ute på löpartur på stadens gator. Jag inte direkt nåt modelejon men jag har så svårt att tro att någon bryr sig om hur jag ser ut. Är det inte så att alla har fullt upp med sig? Det tänker i alla fall jag. 
Men nu rackarns har jag riktigt snygga dojjor. Det skall visst heta streetskor. Dom var väldigt platta, jag som springer en del skulle nog vilja att dom var lite uppbyggda. Men mannen han är typ proffs på skor (säger han iaf) och han säger att dom är bra. Jag tror på min man jag.
Dom kommer att få vara med om en hel del dom nya snygga rosa snabbingskorna. 
Det skall jag se till. 

Full fart till kl 16 var det idag.
Nu kör vi till 16 nästa lördag och givetvis sista helgen. 
Vi utökar med söndag nästa vecka också.

Det är så kul att träffa er alla!
Ännu roligare att höra vad ni tycker vi skall göra sen.
Verkar som att alla är rörande ense om att tex en gång per månad är ett bra tänk. 
Hoppas det. 
Men det får bli när det blir varmare ute. 
Typ maj. Är det grymt varmt i april kör vi igång då. 
Det känns sååå spännande. Till våren tänker jag måla dörrarna på utbyggnaden.
Ljust blå med antydan mot grått. Eller mörkt, mörkt grått. Nästan svart.
Vet inte. Vill i alla fall att det skall kännas annorlunda, nytt och fräscht när vi öppnar på våren. 
Linoljefärg förstås. 

Nu får det nog lov att bli lite packning. 
Åker om nån timme, haha! Packa har liksom aldrig varit min grej....
Men resa I love. Går inte riktigt ihop det där. 
En kortkort trip blir det. 
Nog så god ändå.
Skön lördagkväll!!!!
Kram

Inga kommentarer: