onsdag 14 september 2016

Lovely lights


Vad tycker ni om dessa lampor? 
Alltså jag drömmer lite om att ha en helandes hoper stjärnor ovanför guldbadkaret från Marocko.
Håll med om att det skulle bli topp;)) 

Kanske, kanske i ett blivande renoverat badrum. Who knows...

Kom precis in från butiken. Blev några extratimmar idag haha! 
Har fått till lite höstkänsla med nya printsen. Såååå fina. Själv köper jag förstås en slända. 
Älskar ju sländor. 

Nu skall vi kolla Homeland. Vi har självklart snöat in på den. Omöjligt att inte. Det vet ju ni som sett den. Önskar vi kunde hitta en till lika bra efter denna....??

Gjorde en riktig fuling med mannen igår. Det var det absolut mest spännande avsnittet. Jag satt och höll andan typ hela tiden. Oftast kollar vi två, tre stycken på raken. Men igår skulle kära maken kolla fotboll. Hanna och jag var så fula att vi smög in i sovrummet och kollade avsnittet efter, kunde inte låta bli det var ju nedrans spännande! Precis nu kollar vi det igen med Lars, jag skriver, Hanna kommenterar allt så han fattar inte alls att vi redan sett det.... hahahahohoho!!! Undrar vad det är för karma på en sån luring;)))) 

Lunch och fikagäster i solen idag. Förstås.
Alltså detta väder, alla är helt lyriska. 
Thank u, thank u:)
Natti på er.

Inga kommentarer: