lördag 10 september 2016

Sitter på tåget och blir bloggsugen.

Har dock slängt appen jag bloggat från tidigare och hittar den inte i AppStore..?? Hade ju passat bra när man sitter och inget har att göra...

Jaja, får bli ett inlägg utan bilder.

Jag är på väg till huvudstaden. Skall på möhippa. Troligtvis höjer jag medelåldern med ett antal decennier. Plus att jag givetvis är sen. Skulle ta bilen och ställa den på centralen och lämna in nyckeln på Pressbyrån. Men tiden rann iväg för
i butiken idag. Frågade en kund jag känner om jag fick åka med dom in till stan. Vilken tur, räddade mig verkligen! Väl framme skall jag haffa en taxi och ta mig till gamla stan. Där är ett galleri hyrt till kvällens huvudperson. Passar henne perfekt. 

Som alltid är jag undrande över klädseln. Känner typ ingen där så har ingen aning om stilen. Men efter skall vi på ett 10-års jubileum på en krog och då är det nog lite uppklätt. Har en grön byxdress från zara. Men en akutlösning i väskan om det är fel, haha! 

Hade önskat kunna visa er bilden men när jag inte har appen kan inte bilden visas.... Får lösa mobilbloggandet nu när jag är skrivarsugen igen minsann.

Shit vilket väder det var idag. Massor av utflyktssugna. Blir nog öppet till 16 resten av lördagarna tror jag. Är ju bara tre kvar. 

Framme om två min nu. Ha en härlig lördagkväll kära du. Den här blir rätt ovanlig för mig:)))
Kram kram

Inga kommentarer: