onsdag 7 september 2016

Wihooo 7 september:)))

 Min födelsedag. Och i år är jag hemma. Tror faktiskt det är första gången på tio år. Helt otroligt. 
Förra året landade vi i Nice vid kl 13 denna dag. 
Vi åkte direkt till Mala Beach.
Jag hade hyrt hotellrum där och överraskade familjen. 
Det är så makalöst mysigt. 
5 min från Monaco men utanför all flash och flärd. Bara urmys.

 Vi lapade några solstrålar på eftermiddagen då vi kom.
Hann med bad i det salta vattnet. Så fantastiskt skönt.
Och jo, självklart har jag bikini på mig fast det inte ser ut så, haha!

 På kvällen åkte vi inte till Monaco. Tog en drink på Buddha Bar.

Sen väääärldens godaste pizza på en liten liten bakgata med en helt fantastiskt bra och jättefin Italiensk restaurang. 

Årets födelsedag på hemmaplan blir något annorlunda. Men absolut inte sämre för det. 
Idag har jag fått sång och dans här på morgonen. 

Uppvaktad som bara den. 
Och nu öppnar butiken. 
Känns lite konstigt efter tillkännagivandet i söndags....
Men säkerligen har ju inte alla som kommer idag läst.

Vi får se. 

Önskar dig en toppendag.
Kram från en mycket pigg 54-åring (om jag får säga det själv...;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
Mitt namn är Karin Olsson. Jag vill tipsa er om Urban & I som är en tjänst för dig som är bloggare och som vill tjäna pengar på din blogg. Genom att använda vår tjänst får du inspiration till nya inlägg samtidigt som du gör din blogg mer attraktiv för dina läsare. Maila mig på karin.olsson@urbanandi.se så kan jag skicka mer information alt gå in på urbanandi.se direkt och bli medlem idag.
Är du redan medlem? Då får du gärna tipsa dina bloggvänner om oss.
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Karin