lördag 22 oktober 2016

En till jumpies

Lite mer vanligt festfin denna gång. 
Även nu Pernilla Wahlgren. 20% återigen.
Bara att ringa eller komma till Wadköping och prova nästa helg:)


Dagen har bjudit på regn, regn och så lite mer strilande regn. Så en massa grått också förstås. 
Jag brukar normalt vakna långt före klockan men med hostpelle bredvid mig var det tur jag ställde den. Hoppa upp och göra sig i ordning och åka på målarfärgstur med Lena. 

Förstås till Ovolin när det gäller byggnadsvårdande färger. 
Och jag skall ju måla STOLARNA från Kallholmen så det måste allt bli schysst....
Har tre burkar med mig hem och ber för att nån skall vara kanon. 

Precis färdig med första strykningen så jag visar när det är klart.
Sååååå svårt!!!!
HÄR målades stolarna sist.

Har letat en massa nya stolar men inte hittat nån hundraprocentig.

Än har vi inte kollat vare sig film eller serie. Jag håller på med nåt konstant så det blir inget. 
Har fått lite tips på franska filmer så kan han den sjuke mannen sluta upp med fotbollskanalerna (ja han har piggnat på sig från sängen till soffan - stort!) blir det nog nåt sånt framåt kvällen. 
Fortfarande finns det franska huset med där i bakhuvudet.... 

Ner i målarburkarna igen nu;)
Skön lördagkväll på er, 
kram 

Inga kommentarer: