fredag 28 oktober 2016

Gääääsp....

Sen kväll, tidig morgon, tjoflöjt!
Känns att det blev några glas bubbel igår.
Jaja det får man stå ut med, hade en mycket trevlig kväll. 
Utan att vi visste något kom Lars förra jobbarkompis Kicki med make Johan dit. 
Dom jobbade ihop på -80 och -90talet innan barn, hus etc kom in i bilden så vi har ju följt varandra genom åren. Om ej på nära håll så vet man ju lite vad som händer. Sånt är ju alltid kul. 

Nu skall jag ta och värma mig lite vatten, sätta på mig utkläder och gaska upp mig.
Roliga Lena skrev igår: -Jag kommer halv nio i morrn, ska jag ta med mig nåt särskilt, nåt att såga med eller så?? Haha, en underbar fråga. Hon bringar med sig motorsågen och här blir massaker;))
Hoppas bara inte halloweenfesten börjar här, med avsågade armar och andra läskigheter....


Har ni sett så gulligt det blir.
Raraste lilla tomtegänget flyttade in i nyinköpt soffa i våran Smultrongård igår. 
Det var såååå rackarns kul att vara därute och fixa jul så ni anar inte. 
Kanske är det nåt jag måste hålla på med tills jag slår ihop dom ljusblå.
Julfint och adventsfika i Smultrongården.
Som det är nu så älskar ju vi människor att åka på utflykt och att fika så det borde ju funka. 
Plus att jag älskar att piffa julmys så det går ju rätt bra ihop.

Nä här kan jag inte sitta, även om det var väldans skönt. Bäst att dressa om så jag är klar när motorsågkvinnan kommer:) 

Bilder från gårdagens restaurangbesök kommer senare.
Tag vara på denna fina fredag, vare sig ni skall leka med motorsågar eller inte.
Kram,
Eva

Inga kommentarer: