torsdag 27 oktober 2016

Gokväll, 

Den här dagen försvann väl som alla andra i ett huj.
Helena som arbetade här förr har varit här idag och vi har fixat jul.

Efter några telefonsamtal kom även de pallar med varor som var beställda och skulle komma till just idag. Det är ju viss skillnad att fixa när man har grejer eller inte....

Snabbt in i duschen och på med Pernilla Wahlgrens nya outfit. 
Ja, nu är den min förstås. 
I am ono big fan of kavajer. Men denna var ju ljuvlig.
Så den fick det bli. 

Nu drar jag iväg med mannen på en nyöppnad restaurang i stan. 
Det är tydligen bufé. 
Skall bi riktigt spännande. 
Det här är ju liksom mitt favoritområde. Att prova restauranger och kaféer. 
Jag kan gärna betygsätta miljön, mottagandet, känslan och så maten förstås. 
Vet dock inte om man är så saklig när man blir bjuden....
Vi får väl se vad jag vågar skriva i morgon, haha!

Ha en skön alla, jag skall visst ut och tappa frisyren i blåsten. 
Vart kom den ifrån!??
Här har ju varit hur varmt och fint som helst idag, som vanligt fattar man nada!
Hoppas den ger sig för i morrn skall vi gå loss med motorsågen här hemma, men kompis med fyrhjulingen och jag. 
Så.... pass upp om ni har vägarna förbi;))
Kram, kram

Förresten, på söndag när jag har öppet i Wadköping har jag Wahlgren grejerna med mig förstås;)

Inga kommentarer: