måndag 3 oktober 2016

Tack snälla Familjen Hampton som stannade och förevigade oss, speciellt till fotografen, Anette.

Här har vi järngänget....

Som varit med i ur och skur, burit och kånkat, stönat och stånkat.

Men allra mest har vi haft skoj, ojojoj:)

För er som inte vet så är det:

Hanna, storasyster, längst till vänster. 
Sen kommer pappa Lars, han är van att ta lagbilder.
Copycat på pappa Lars kommer sen, Adam nr 3 av syskonen.
Allra minstingen, Fabian står bredvid 
Mormor Chia.
Sen har vi morfar Bosse som verkligen inte är så bister som han ser ut!
Längst till hö är Stina, näst äldst.
Sen kommer jag, mamma Eva med goa Molly. 

Aldrig tidigare har vi tagit lagbild så det var ju skoj.

Helgen är över, vardagen tar vid.
Gårdagen var inte alls lika jobbig som dagarna innan. Tack o lov för det!!!!!!
Det blev bara tårar några gånger.
Nu är det full sprutt att fixa inför resan tidigt, tidigt i morgon bitti.
Jag och mormor drar till Vence. 
Hanna till New York och Peru. 

Det kommer att dröja ett tag innan jag behöver tänka riktigt på vad som är på g. 
Och när jag har tid att göra det är det dags att fixa jul i min lilla Smultrongård så ja, jag lurar mig själv ett tag till;)

Vad som händer efter jul däremot det återstår att se. 

Då kan det vara så att jag har full sprutt med den franska boken. 
Och det verkar ju inte så tråkigt....

Det är väl också ett jobb. Bokjobb. 
Nedrans kul jobb dessutom. 

Nu skall jag låta mina endrofiner få hoppa lös i kroppen lite.
Ut och kuta runt min lilla gata i solskenet.
Ni vet ju hur bra det är;))
(Jag vet att jag tjatar - kommer fortsätta med det - springa, gå och motionera i naturen är BÄST för kropp & knopp;)

TACK ALLA GOA GLADA MÄNNISKOR SOM BESÖKT OSS

Till miljoners triljoners hoppas jag vi ses i november.
Stoooor kram


Inga kommentarer: