fredag 4 november 2016


Vilken löptur jag fick!!

Det är verkligen inte vädret det kommer an på, det är ju dagsformen på löperskan. Idag har det ju varit absolut kallaste dagen men för mig enklaste dagen på hela veckan att springa. 
Visst är det väl bra konstigt.
Ibland är benen tunga liksom bly, idag kändes det som jag kunde springa hur länge som helst. 
Förstår inte vad det är. 
Gjorde jag det skulle jag gärna ta det sistnämnda vareviga dag. 
Det absolut viktigaste är väl att inte strunta i turen dagen efter det har varit dyngtungt.
På´t igen å igen å igen å igen bara:) 
Hoppas du kämpar på som jag också, du vet ju hur rackarns viktigt det är.
Vare sig du går, springer eller kutar som en tok. 

Nu ligger bakpotatisarna i ugnen och snart är vitlökssmöret färdigt. Tacofredan är alltså utbytt;)
Packat å klart inför morgondagen. 
Jag vet ju vad som komma skall på kvällen, tror jag i alla fall. Är det som jag gissar är det så sjukt nedrans roligt. Allt blir skoj i sällskapet vi är, det är ett som är säkert. 

Hanna har tagit bilden på dom vintriga bärbuskarna.
Oooh så fint det kan vara bara det kryper ner och blir nån frostgrad. 
I den lilla byn i La France som jag sett mig själv bo i (ja, ni vet huset med största H) där är det +18 grader och regn idag. Jag kollar in deras väder varje dag, haha knäppt va´;) 

Nu väntar pottarna i ugnen och Skavlan på tv:n sen. Mannen kom hem med ny film idag igen. 
Jag vet vi är filmnördar.....
Hoppas dagen och kvällen varit till belåtenhet.
Kram

Inga kommentarer: